lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Vem är denna idiot som använder min e-mail...

Kategori: 7dagar

..för att driva med folk på blocket?! Det är ju verkligen skit kul när man måste förklara för stackarn att det var någon idiot som skrev, och att jag inte har något med det hela att göra. Nu hade "jag" tydligen mailat på ett  babygym senast, och frågat "Får man ditt barn?" WHAAT?! Vad är det för fråga liksom, hon måste blivit jätterädd, och trott att jag skulle kidnappa hennes unge. Eller något i den stilen. Nej fyfan. Iirriterad jag blir, idioten som har detta som sin hobby, kan ju fan ta och ge sig nu.

Kommentarer

  • niccooooo säger:

    Det är ju fan johan som gör det xD han har ju sagt att han brukar göra det !! xD

    2012-01-13 | 20:26:02
    Bloggadress: http://nicolegsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: