lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Storebror

Kategori: 7dagar

Har ju varit i Fagersta några dagar hos min bror, riktigt trevligt och mysigt. Saknar han redan dock, och skruttungen och Nathalie. Suger så jävla mycket att han bor i Fagersta. Iallafall, kom ju hem igår, åkte ju tåg. Och jag fick åka i ca 2h! Riktigt segt, brukar oftast bara ta 1h. Men nu fick jag åka till ludvika först, vilket var kanske 40 minuters resa, sen vänta där i 30 min, på tåget till örebro. Svin kallt var det deras väntesal var avstängd eller något. Men men, från ludvika var det 1,5h resetid. Men kollade på vampire diaries på tåget så det gick skapligt fort. Ska inte göra något idag, eller jo ska plugga helt galet mycket. Ska göra klart allt idag så jag slipper plugga imorn.
Jaja, ska sätta mig och fortsätta sakna min bror som en tok. Och juste, har köpt Isabelles doppresent.
Nenu ska jag ta tag i mina läxor och göra dom. TJA BRÖÖÖDER
LA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: