lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Sista dagen på jullovet

Kategori: 7dagar

Känns ju skit, rent ut sagt. Vill ha en vecka till iallafall, känns om det gott för fort. Inte alls redo för skolan igen, speciellt inte när jag har så mycket läxor kvar att göra. Tänkte att jag skulle göra klart allt igår, men så blev det inte. Ska fixa allt snart. Just nu kollar jag på ungra mödrar och färgar ögonbrynen, är så otroligt trött. Var uppe till klockan 6 inatt, för att jag skulle kunna somna tidigt idag. Men fy i helvete vad trött jag är, har inte orkar göra något fram tills nu. Bara legat och kolla hästhoppning på svtplay. Måste tvätta kom jag på nu också. Jobbigt att gå ner till källaren.. Orkar inte, haha. Men men, har reserverat om biljetterna till Takida, blev lite strul varken jag eller Lina kunde hämta ut biljetterna så vi fick  reservera om. Ska bli riktigt skoj! Men vet inte om jag har så mycket mer att dela med mig av. HEDDÅÅÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: