lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

H&M

Kategori: 7dagar

Jag som redan var irriterad, är nu ännu mer irriterad. Jag hade beställt hem en bikini, och lite andra ointressanta saker. De var en neonrosa bikini. Men så kollar jag i påsen och ser att ena delen saknas, åh nej det gjorde den inte alls. Utan jag "fick" överdelen också, fast den hade tydligen blivit en tröja och ljus turkos. Skumt va? Don't know how, men under resan hit måste den ha förvandlats till en tröja. För på plast påsen stod det nämligen att det var en neonrosa bikini i storlek 38. Fast det var en tröja, ljus turkos i storlek 40. So weird.
För övrigt är jag irrterad på telia, som inte hade några lånetelefoner kvar.
Och jävligt irriterad att jag inte kan dela in det i olika text stycken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: