lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Skola,skola,skola..

Kategori: 7dagar

Man bah WOHO, yeah vad kul med skola! Så är tankarna när man vaknar på morgonen, eller? Är det verkligen så? Nae! Usch och fy. Men, mitt egna val att gå gymnasiet och då ska jag tamefan det. Entreprenörskap är faktiskt riktigt kul! Aja iaf.

Måste bara säga att jag älskar Red Hot Chili Peppers! Fy vad bra dom är, sjukt alltså! Det är nog det enda jag lyssnar på nu förtiden.
Vad har hänt nu då? Har ju inte bloggat på evigheter, jo det är frågan det. Orkar itne svara på den frågan, så vi skiter i det va? Aja, kan väl berätta lite om min klass! Den duger. Så färdigt!
Har färga håret rött också, ojsan vad händer där då? Jojo, det var så att jag och Nicole(störstaoffretihelavärlden,eller?) skulle färga mörka slingor på mig, så vi drog på hettan och börja dra ut slingor. Och så var det dags för färgning, så vi läste på instruktionerna och det stod att håret skulle vara blött, och jag tror allt det var boven i det hela! Men vi blötte håret, och drog på färgen. Vips, så var det färdigt och klart för att tvättas ur. Men då ni! Då var nästan hela håret svart! Och då är frågan hur fan kunde det bli så?! Köpte ju liksom en ljusbrun hårfärg, menmen. Alternativet var att slänga i lite rött. Och så fick det bli, hade ju liksom skolfoto dagen efter och tänkte fan inte vara svarthårig på det! Men det är riktigt jobbigt att vara rödhårig, hårfärgen går ur så fort så blir man typ brun/röd/blond=äcklig hårfärg. Menmen, vafan ska man göra nu då? Dö kanske låter som en idé jojo! MEN TJA BRÖDER ORKAR INTE BLOGGA LÄNGRE, TJOOOO.
Tom,Pappa,Olle,Rut, Jag och Colin.
Första gången Isabelle var i Ekeby.
Världens bästa bror och bebis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: