lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Minnesstund.

Kategori: 7dagar

Var på minnesstunden idag, det var riktigt jobbigt. Hans familj kom, och en präst var där och prata. Fy vad jobbigt det var! Var inte alls en lång dag i skolan, hade inte ens någon lektion. Eller, jo men vi gjorde inget. Så efter minnesstunden skulle vi egentligen ha lekiton, men det blev mest att lärarna prata lite om det, och lite annat. Sen fick vi sluta! Så skönt, sluta halv 12. Så var det riktigt god lunch i skolan idag, potatisgratäng och kyckling!
Jahop så har man inte gjort så mycket mer idag, hämtat mina LR-grejer, så det är bara att börja jobba nu då! Har också varit och fixat bankkort osv, får fixa mitt id kort i veckan. Har städat lite idag också, och gjort en del andra saker. Skulle egentligen åkt till min bror den här helgen, men har inga pengar så kunde ej betala för tåget. Men åker förmodligen inte nästa helg, men helgen efter det.
Jaja, nu har jag inget mer att dela med mig av. Ska fixa lite grejs, kanske drar in till staden senare. Men vi höres bröder, peace. ♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vila i frid Rickard.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: