lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Måndag.

Kategori: 7dagar

Okej det var en lite halv jobbig dag i skolan idag, en kille som gick i samma korridor som min klass, dog i helgen. 17 år var han, Rickard Sjöö. Han gick handel, i 2an. Så i ett klassrum i korridoren hade dom släckt ner, och tänt ljus, fanns en bok där inne som nästan alla hans vänner tror jag skrev i. Jag och några från min  klass skrev i boken, även fast vi inte kände han. Men det kändes bara rätt, det var verkligen jätte jobbigt att gå in i rummet och se vad alla hade skrivit om han. Hoppas du vilar i frid.
Förövrigt har det väl varit en helt okej dag, men nu ska jag väl hoppa in i duschen och sedan glo på desperata hemmafruar!
Åker till min bror på fredag, ska bli så mysigt att få vara med lilla Isabelle hela helgen! Hon är så lite och go, gud vad jag älskar lill tösen! Hon heter faktiskt Lisa i mellannamn, hihi! Nejjjj du kallar duschen på mig hör jag minsann! PEACE BRÖDER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: