lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Ledighet.

Kategori: 7dagar

Det är väl underbart, var ledig igår och idag! Riktigt skönt. Skön-t. Fast vi fick lite uppgifter vi skulle göra under dessa två dagar, studiedagar alltså. Men nästa vecka är det lov, inga läxor eller något. Underbart. Var på marieberg igår en stund med Nicole och Sara, trevligt trevligt. Sen träna jag lite när jag kom hem. Sen blev jag fast i skype hela kvällen/natten. Pratade med min vän Daniel i ca 7h, haha! Gick och la mig klockan 6 imorse. Skapligt trött är jag ju nu. Vaknade kl halv 2, men är fortfarande trött.
Nu ska jag snart vidare in till staden, Nicole är sur på mig för jag läste fel på busstiderna. Hon borde ju passa sig om man säger så, annars blir det smisk. Sen blir det hem och träna, och ta det lugnt! Kommer somna på bussen, jag lovar, haha. Nehe ni bröder, ska väl dra mig vidare till bussen snart kanske. Kanske låter som en idé eller vad tycks? Jo jo. Nej hejdå, puss kyss och allt annat sånt gosigt på er brorsor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: