lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Fredag, yeah woho.

Kategori: 7dagar

Var på konsert idag med klassen, Skrika hette den. Var två gymnasieskolor här i örebro, och en orkester som hade sattit ihop konserten. Helt okej var den, åt godis under konserten så då vart den ju genast mycket bättre! Fick ju sluta direkt efter konserten så då gick vi och åt. Satt kvar på mcdonadls med Lina och Amanda, i ca 4h. Prata om allt mellan himmel och jord! Just nu är jag bara hemma, tröst äter. Haha, eller? Kollar lite på "Gossipgirl", och väntar på att Nicole ska ge klarteckan. Ska umgås med henne om det inte framstod!
Ska man berätta lite vad man gjorde igår då, hade ingen extramatte så fick sovmorgon! Riktigt skönt. Och ännu skönare att veta att jag har och kommer klara resten av matten utan extra hjälp. Slutade runt 2, så drog och köpte godis med Amanda och sedan tog jag mig vidare till Marcus. Vi glodde lite på tv, sen vart det fram med godiset och colan och tvspelet! Sen kolla vi på "Halv åtta hos mig" och "Du är vad du äter", trevligt trevligt. Nej nnu ska jag äta, hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: