lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Arosfortet!

Kategori: 7dagar

Bästa fortet, ever. Haha, nejmen jo ungefär åt det hållet! Var på arosfortet i Västerås idag med klassen, om ni inte förstod det. Riktigt skoj var det, men dock fick vi bara 2h på oss att köra banorna osv! 3h hade varit bättre, men det var riktigt skoj. Ska lätt åka ditt igen! Men fick reda på att jag var en riktigt tävlingsmänniska, haha! Trodde jag inte om mig själv, och tydligen kan jag skrika som en man. Kan ju vara bra att kunna ibland, eller?
Nu har jag pussat lite på Isabelle, och är redo för att sova. Åh hon är så fin, skulle kunna titta på henne i evigheter, älskade unge. Har varit på m-berg med Nicole idag också, inhandla 5 tröjor. Tror jag det var, orkar inte kolla. Nej nju orkar jag fan inte skriva mer, är verkligen skit trött, HEJ DÅ BRÖDER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: