lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Tisdag

Kategori: 7dagar

Har varit ute på en 40 minuters motionspromenad, med lite löpning i backar! Och lite styrketräning som toppar det, trevligt. Åt nyss, ska ta mig en duscha nu. Sen plugga, och invänta veckans avsnitt av Desperate housewives! Mina klänningar till avslutningen har kommit, har dock inte hämtat dom än. Men dom har kommit iaf, hoppas dom passar. Annars blir jag galen! Iaf har spanska nationella imorn, och 3 matte lektioner! Fyfan för 3 matte lektioner, min hjärna kommer vara helt förstörd efter det. Insåg precis att jag kommer ha matte varje dag tills dagen då betygen ska vara gjorda. Flera gånger om dagen vissa dagar, åh vad kul! Aja, nu kallar duschen på mig tja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: