lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Tårta

Kategori: 7dagar

Längtar ganska mycket till imorn alltså, jag och Nathalie ska baka tårta på hemkunspaken! Den är så jävla god, vi har gjort den en gång tidigare. Och då blev den perfekt, det är blå bär i den. SÅ GOTT! Har iallafall nyss ätit, ska snart ta mig en duscha. Har varit ute på en 50 minuters motionsrunda. Löpte lite i backar såklart, det är riktigt kul faktiskt. Det är något jag skulle kunna göra i evigheter! Sen när jag kom hem så körde jag lite styrka också.Haha, ska plugga lite sedan också. Har prov imorn, jippie. Förövrigt så hade jag riktigt jobbiga mattelektioner idag, en först på morgonen, och en senare på dagen som varade i 1,5 h. Inte kul, men måste man så måste man! Haha, nu vet jag faktiskt vad jag ska skriva, ska duscha nu. tjaaa
gammalbild,saknarminsystemkamera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: