lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Lugn vecka

Kategori: 7dagar

Japp, veckan som kommer blir förmodligen en lugn vecka. Förhoppningsvis, åker till min bror på torsdagkväll, eller fredag. Stannar där över helgen, ska bli så skönt! Och så är vi lediga tors-fre,och måndagen veckan efter. Dock ska jag plugga som en galning idag, ska göra klart en engelska uppgift, och förberedda en muntligredovsinig på engelska. Och plugga till mitt So-prov, och inte nog med det så ska jag jobba lite matte också. Ska hinna träna lite också, det är mycket nu alltså. Ska ta mig upp på hästryggen igen också, ska bli så sjukt kul. Förhoppningsvis denna vecka! Har en kompis som har 3 hästar hemma, men som hon nästan aldrig hinner rida, så tänkte hjälpa till! Min foderhäst som jag har för säkert 4 år sen stod hemma hos dom. Det är säkert 3 år sen jag red, får se hur det går haha. Aja, ska plugga nu, heeeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: