lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Söndag

Kategori: 7dagar

Ja, då var det söndag igen då, känns väl sådär. Final i melodifestivalen igår, Eric Saade vann ju. Självklart nästan ju, det var inte så spännande när dom skulle säga vem som vann. Men det var bra att Eric vann, eftersom han fick mest röster från utlandet. Vilket betyder att det för hoppningsvis kommer går bra för han! Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra, är ju sjuk fortfarande. Men igår så var jag iaf med Nicole, Felix och Henrik! Trevligt, Felix var jätte elak som satt och putta på mig hela tiden! Riktig lite snorunge. Aha Nicole ville jag skulle skriva något snällt om henne, då gör jag väl det. Hon är gullig! Så klart. Haha, nemen älskar den ungen♥
Aja, nu ska jag kolla film eller något, vet inte om jag ska till skolan imorn. Får se helt enkelt, tja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: