lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Söndag.

Kategori: 7dagar

Jahop, söndag idag då. Vakna för kanske en timma sen, och så att nicole hade ringt mig ungefär 10 gånger. Då blir man ju sådär lite smått stressad! Dock så undra hon bara om jag ville följa med henne till mberg, men hon hade ju redan åkt när jag vakna. Just nu så gör jag inte så mycket, funderar på att ta en dusch och plugga lite efter det. Har reserverat bio-biljetter, så ikväll blir det att gå på bio med min kära nicole. Min låtsas fru blir det, guld. Gårdagen då, ja den var väl trevlig. Vi kolla på lite film, prata och hade allmänt trevligt. Vi såg My sister´s keeper, grymt bra. Men dom andra satt och förstörde stämningen genom att skratta och prata hela tiden, medans jag och nicole grät. Haha, märkte en liten rolig sak efter halva filmen, att jag satt och klappa Emil på huvudet, och då sa nicole att jag skulle sitta och klia henne på armen. Såg ju lite halv kul ut kan jag tänka mig! Aja, ska väl duscha nu då! tja

Kommentarer

  • Nicole säger:

    Jäkla sömntuta!! ;O hah, du är ett retard! men bra på att klia ;)

    2011-03-27 | 16:40:44
    Bloggadress: http://nicolegsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: