lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Fyfan så bra.

Kategori: 7dagar

Fyfan va bra träningen gick idag alltså, faktiskt första gången jag verkligen känner att det gick bra. Och att jag verkligen utvecklats mer, och mer för varje åk. Riktigt taggad på att träna imorn alltså, ser verkligen fram emot det! Detta är den sista veckan vi kör, så ska köra så jävla hårt. Verkligen pressa sönder! Aja, en sak jag är mindra taggad över är att skriva So-prov på torsdag. Känns inte så himla kul, måste verkligen plugga. Få göra det i Bigbrother reklamerna. Skrev nationella prov i No idag ju, gick väl okej. Fick G sa min lärare, så det känns ju bra. Eftersom det kändes som att jag gissa på precis allting, det gjorde jag tydligen inte. Och idag så börja vi på muntliga nationella i svenska. Aja nu börjar Bigbrother, tja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: