lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Skidorna

Kategori: 7dagar

Testade dom nya skidorna idag, gick väl bra måste jag säga. Ett par head carving skidor, har förut kört på twintip i evigheter. Men det kändes bra osv, fick en hel del bra åk. Var nästan helt själv i backen, så det var ganska skönt.

Men just nu ligger jag och läser, och kollar lite på tv. Haha, skiftar mellan tv;n och boken. Aja, ska till romme på fredag, få se vilka skidor jag tar då. Ska fixa mina twintip, så jag kan använda dom som "lek-skidor" eftersom jag inte får använda mina tränings skidor när jag som sagt "leker" och inte kör seriöst. Alltså ska jag slipa, valla dom osv, det som behövs för att göra dom fräscha igen! Jahop, det var väl det jag vill säga, puss
gammal bild från sommaren 09, längtar faktiskt inte till sommaren, vill ha vinter året runt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: