lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Varför ska det alltid vara så sjukt skönt med mensvärk?

Kategori: 7dagar

Kan någon snäll själ där ute i världen svara på det? Eller jag kan svara på det, det är inte skönt någonstans med mensvärk! Det gör ont i hela ryggen och höfterna, det gör ont överallt. Det måste varit satans hjälpredan eller satan han själv som kom på mensvärken, som bestämde att det skulle göra så fett jävla ont!
Iallafall, hade elevmöte i skolan idag. Lite om nedläggningen osv. Ska  på två möten imorn, trevligt och spännande! Dock blir jag förmodligen kvar lite längre i skolan imorn, men vad fan gör det om hundra år. Har inte jobbat idag, orkar inte jobba längre. Känner att jag verkligen inte har någon kaft till det. Men men. Ska kolla på vänner nu snart, och sedan lite kanske Vampire Diaries? Men innan jag gör något av det, ska jag hoppa in i duschen. HERRÅÅBRÖDER
omg pretttyyy laddddiie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: