lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Ska övningsköra för första gången imorn.

Kategori: 7dagar

Nervöst, riktigt nervöst. Har aldrig en suttit bakom ratten tidigare! Ska köra med min mammas jobbar kompis, min mor är bilskollärare. Ska köra klockan 8 imorn, insåg nyss att jag måste gå upp skapligt tidigt. Fan. Ska dock bara köra i en halvtimma, eftersom jag har skola klockan halv 9. Har nog ett möte där någon gång på morgonen också. Tog min egna lilla sovmorgon imorse, riktigt skönt. Blev ingen idrott alltså, men min lärare är så snäll så han förstår. Hade bara svenska och engelska, riktigt slappa lektioner. Så det var en soft dag. Drog upp på stan efter skolan med Lina, och Amanda och hämta biljetter till gymfesten. Som kommer vara på lördag. Idag fyller Nicole år, grattis grattis på henne! Hon håller fest imorn, ska bli riktigt trevligt. Känner att detta kommer bli en hård helg, party båda dagarna. Wiho. Sen jobb på söndag, om jag orkar. Haha! Men har väl inte så mycket mer att dela med mig av tror jag, har min små mensvärks attacker så inväntar min mens nu vilken dag som helst. Blir väl imorn tror jag. Men ska kolla på vänner nu, och sedan duscha och sova. HEJSVEJS BRÖDER
Min lilla skatt♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: