lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Onsdag

Kategori: 7dagar

Jahop, har egentligen inget att skriva men har inget bättre för mig så. Idag tog alla 9:or på skolan sina spexfoton, vårat blev ju bra. Eller? Imorn är vi lediga iallafall, riktigt skönt! Dock måste jag plugga osv, men skönt att få sova länge iallafall! Just nu kollar jag på Scrubs och väntar på att How i met your mother ska börja, dock är det ett ytterligare avsnitt av Scrubs. Hörde bara lite fort förut idag att jag tydligen ska vara barnvakt på fredag, till mina gudsyskon, dock vet jag inte om det blir så. Men blir säkert kul, om jag nu ska svara det. Det är tre flickor, den yngsta är väl 5 månader tror jag. Och dom andra två vet jag faktistk inte! Aja, juste det är valborg i helgen och har ingen aning vad jag ska göra, men något kommer man väl på. Fick ett trevligt erbjudande förut, tror det blir det alltså. Aja, ska fortsätta kolla på tv nu, tja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: