lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Ledig.

Kategori: 7dagar

Nu har jag nyss duschat, sitter just nu i morgonrock och väntar på bättre tider? Nae inte riktigt så, men morgonrocken har jag på mig iallafall. Och varför väntar på bättre tider när dom aldrig kommer! Lyssnar på disney musik, från alla bra disney filmer. Från dom man kolla på när man var ett litet barn! Så himla bra musik! Man blir ju riktigt glad när man lyssnar på det. Ska snart klä på mig och börja invänta min farbror Peter, han ska komma hit och hjälpa mig med mitt matematik tänkade, och utförande. Efter det vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen vara med Nicole och Linn. Dock vet vi inte vad vi ska hitta på, men det listar vi väl ut. Nu ska jag klä på mig. tja
Min farbror med världens sötaste kusin Rut. Inte jag som tagit bilden utan jag har lånat den av Peter's flickvän, alltså barnets mor Alexandra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: