lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Söndag.

Kategori: 7dagar

Haha, åh fy in åt fan vad detta är tråkigt. Fan ändå ingen som läser detta så. Aja, jag skulle behöva plugga just nu, men finner inte orken till det? Vart finns orken? Under sängen kanske, ÄLLLEEE? vavavava? Istället för att plugga, så kollar jag på en barn film på tv1000family, samtidigt som jag spelar ett hästspel. Låter kul va? ja, det gör det. Måste bara säga, är det bara jag som tycker Jay Smith är bäst?! Han ska ju helt klart vinna idol, som jag sa till en kompis. Vinner inte Jay, då gör jag något random med mitt hår, eller kollar aldrig mer på 4an. Hårda bud, mmmhmm. Förresten, idag är det söndag, om ingen kommer ihåg det.
Nu ska jag fortsätta spela!!!!!! hej.
Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig, när allting börjar om♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: