lisacarlson

When you feel the fire taking over Let it make your feelings be evolving

Fortfarande hos nicole

Kategori: 7dagar

Sov hos nicole inatt, så man vaknade ju upp någon gång runt 12. Nicole sa att hon och jag hade bråkat om vem som skulle ha täcket imorse, dock jag har fan inget minne av det! Just nu står Nicole i duschen, vi har fixat lite grejor på hennes nya blogg, osv. Vet inte vad vi ska hitta på nu, det är ju redan galet mörkt utomhus. Men det är härligt, snö och allt. AJJJAAAA, TYCCKER FORTFARANDE DET ÄR TRÅKIGT ATT BLOGGA, MEN VEM BRYR sIG. GÖR ER JÄVLA CAREDANCE NÄR NI LÄSER DETTA, ELLER TYP HÄMTA ER ICARE!!!! bus. Eftersom jag inte gillar att hamna på bild, eller ta bilder på mig själv så lägger jag upp gamla bilder från arkivet, men det är ju trevligt det med. JAsåklart! mmhhh, hejjdå gå och stjärta nån eller något.
sötaflickor(tjejnathaliealltså)på skolavslutningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: